Friday, March 26, 2010

Cendawan Mula Keluarrrr...

Salam semua sahabat2.

Alhamdulillah...putik2 cendawan mula keluar dan selepas ini akan dapat dipasarkan semula. Oleh kerana cuaca yang panas sekarang, kami di AA Agro Farm menjadikan satu rutin untuk melembabkan dinding dan lantai rumah tuai 2 kali sehari. Hasilnya, putik2cendawan mula menampakkan diri. Berbanding sebelum ini, dari satu ruang bongkah yang dibuka, hanya 4 ke 5 bongkah sahaja yang menghasilkan cendawan, yang lainnya malu2 nak keluar !!! Tapi kini, bongkah yang menghasilkan cendawan telah bertambah-tambah. Hasil harian bertambah ke 5, 6 kilo dari 2, 3 kilo sebelum ini. Alhamdulillahhhh....

Kami juga kini agak sibuk memindahkan bongkah2 yang matang dari ruang peram ke rumah tuai. InsyaAllah, selepas ini kami akan memulakan semula operasi pembuatan bongkah kami. Masih banyak usaha diperlukan untuk memenuhkan rumah tuai kami...tapiii, insyaAllah, dengan penghasilan bongkah2 sendiri, kami akan memenuhkan juga rumah tuai tersebut dalam 3 ke 4 bulan ini.

Hingga lain posting, jumpa lagiii...:)



1 comment:

Anonymous said...

Hey I’m Martin Reed,if you are ready to get a loan contact.Mr Benjamin via email: lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com,WhatsApp:+1 989-394-3740 I’m giving credit to Le_Meridian Funding Service .They grant me the sum 2,000,000.00 Euro. within 5 working days. Le_Meridian Funding Service  is a  group investors into pure loan and debt financing at the  returns of 1.9% to pay off your bills or buy a home Or Increase your Business. please I advise everyone out there who are in need of loan and can be reliable, trusted and capable of repaying back at the due time of funds.