Thursday, March 18, 2010

Ziarah & Diziarahi...

Salam buat semua sahabat2 cendawan tak kira di mana jua anda berada....cheewahhh!!!

Tanggal 16/03/2010 lalu, pagi2 lagi kami di AA Agro Farm telah melawat/menziarah tapak projek E-Kasih di Kampung Singkir Darat, Merbok yang baru menjalankan aktiviti penghasilan cendawan. Projek ini mendapat bantuan dari Kementerian Pembangunan Wanita di bawah Program Agronita. Kesemua kemudahan dari rumah tuaian, peralatan sehinggalah ke bongkah dibantu oleh pihak Kementerian. Alhamdulillah...Program ini mengandungi 2 buah rumah tuai bersaiz 20' X 30' setiap satu dengan kapasiti bongkah berjumlah 18,000 kesemuanya.



Petangnya pula, kami di AA Agro Farm menerima kunjungan/diziarahi oleh 4 orang siswi UiTM Merbok yang sedang dalam rangka menyiapkan kertas kerja untuk subjek keusahawanan mereka. Sebenarnya team adik2 ni mengandungi 5 orang ahli, tapi malangnya seoarang sahabat mereka tak dapat turut serta sebab ada demam sket! Terimakasih tak terhingga pada adik2 semua sebab sudi memilih tapak projek kami yang tak seberapa ni sebagai rujukan. Banyak la jugek soalan2 yang dilontaqkan tapi rasanya semuanya dapat dijawap dengan cemerlang kan....hehehehe....harap2 begitulah!

Agak malang sket sebab waktu lawatan adik2 ni, kami di AA Agro Farm tak ada aktiviti membuat bongkah. InsyaAllah, seminggu dua lagi kami akan mula membuat bongkah semula.


Dari Kiri : Ari, Aishah, Wani & Nadia (tiada dalam pic ialah Hazrin...jangan lupa makan obat yek!!!)

So, setakat nih dulu laporan kali ini hingga lain kali....jumpa lagi.

3 comments:

A r i M o h a m e d said...

thanks abg man =)

Anonymous said...

terima kaseh jugak abang man ;)

Darrr said...

oo, ini la junior2 yg haritu. okkk, ingt dah :E